دکتر محمود آسیاچی

دکتر محمود آسیاچی

 

بیش از ۲۰ سال سابقه اجرایی در رده های مدیریتی

مدرس دانشگاه تهران و کارشناس برتر صدا و سیما

۱-۴- مدرس و مشاور مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی و سناریو نویسی

 

۲-۴- مدرس و مشاور توسعه بازاریابی و فروش و مدیریت برند و کارآفرینی

 

۳-۴- مربی تولید/خدمات ناب ( شرکت تویوتا از طرف بهره وری آسیایی  APO)مدرس و

 

مشاور بهره وری ، ۵S ، SS ، حذف اتلافها و هزینه ها ،  بهبود تولید و فرایند ها ،  کایزن

 

۴-۴- مشاوره و استقرار انواع سیستمهای مدیریتی در بیش از ۷۰۰ سازمان و اخذ انواع گواهینامه های ISO9000 و ISO14000 و GMP و ISO22000 و

 

ISO 29000وISO17025  و ISO 13485 و  ISO 10002 و سایر سیستمهای

 

۵-۴-مشاور مدیریت در زمینه ارزیابی و عارضه یابی سازمانها براساس مدلهای  EFQM

 

۶-۴- مشاور اجرایی مباحث فوق در بیش از ۷۰۰ شرکت دولتی و خصوصی

 

۵- سوابق مشاوره ای و آموزشی:

 

– مربی تولید/خدمات ناب و مدرس دوره های MBA و DBA

 

– مدرس آکادمی کسب وکار  بن ژیوار( اولین آکادمی بین المللی ILO در ایران )

 

– مدرس سازمان مدیریت صنعتی

 

– کارشناس تلویزیونی شبکه جهانی جام جم ۱و۲و۳( برنامه تجارت جهانی ایرانیان ) و کانال ۱ و ۵ سراسری

 

– کارشناس برتر رادیو اقتصاد و رادیو ایران (برنامه مهارتهای اقتصادی ، صدای مشاور مدیریت ، پاتوق اقتصادی )در زمینه های مدیریت،کیفیت، استراتژی،

 

بازاریابی و فروش، مدیریت ژاپنی وتعالی سازمانی

 

-مدرس دوره های مدیریتی و DBA و mini MBA (گرایشهای کسب و کار – استراتژی – بهره وری – بازاریابی و فروش – مدیریت منابع انسانی ) در موسسات آموزشی

 

– مسئول توسعه و راه اندازی شواری مبلغان سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴ در استانهای مازندران و گلستان

 

– عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاست گذاری سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴ استان تهران

 

– مدرس و مشاور انجمن مهندسین صنایع ایران و کارآفرینی

 

–  مدرس مراکز آموزش بازرگانی در کلیه استانهای کشور (در خصوص بازاریابی و فروش و CRM و تولید ناب)

 

– مدرس تائید شده در زمینه سیستمها و ابزارهای نوین مدیریتی در شرکتهای گواهی دهنده بین المللی (CB)  از قبیل: TUV آلمان، ALLIANCE  آمریکا، IMQ Academy ایتالیا و Federation

 

سوئیس و …

 

– مدرس مجموعه راهبران پتروشیمی (آموزشگاه کلیه مجموعه های وزارت نفت) در خصوص کلیه مباحث EFQM

 

– مدرس و ارزیاب مدل سرآمدی و تعالی سازمانی EFQM در موسسه مطالعات و بهره وری نیروی انسانی

 

– مدرس و  سر ارزیاب مدیریت تکنولوژی و سرارزیاب مدل EFQM  در وزارت نیرو ( شرکت متن)

 

–  مدرس اداره فنی و حرفه ای کشور دارای کارت مربیگری و تدریس در زمینه مدیریت و کارآفرینی

 

–  مدرس مورد تائید آموزشگاه های اتکا ( وابسته به وزارت دفاع) و مدیریت آموزش استانداری های کشور

 

– مدرس و مربی مباحث تولید ناب (۵S – نظام پیشنهادات – کایزن – کانبان –JIT –بهره وری – کاهش اتلافها ) و اجرای آنها در بیش ۵۰ شرکت داخلی

 

– عضو کمیته علمی و سخنران سمینارهای مدیریت برند ، فروش، بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و استراتژی

 

– سخنران و مدرس کارگاه سمینارهای مدیریت و اقتصاد رسانه و توسعه کسب وکار – مدیریت کار آفرینی

 

– کمیته علمی و یا سخنران سمینارهای مدیریت ژاپنی (آراستگی محیط کار (۵S) و نظام پیشنهادات ، کایزن و تولید ناب)

 

۷- دوره های آموزشی تخصصی/مهارتی:

 

– مربیگری کلیه سیستمهای مدیریت کیفیت

 

– طرح ریزی کیفیت (موسسه مطالعات و بهره وری)

 

– آشنایی و مستند سازی و ممیزی ISO9000 (موسسه مطالعات و بهره وری)

 

– سرممیزی ISO9000  (شرکتهای QMI,RW TUV,SGS )

 

– فنون آماری(موسسه مطالعات و بهره وری)

 

– کالیبراسیون ( موسه مطالعات و بهره وری)

 

– آشنایی و مستند سازی HACCP (شرکتهای QMI, RW TUV)

 

– ممیزی HACCP (شرکتهای QMI, RW TUV)

 

– آشنایی، مستندسازی و ممیزی ISO 14001 (شرکت  RW TUV)

 

–  تولید ناب و کایزن و ۵S,TQM (استاد اوساکی) شرکت تویوتا ژاپن (۱۸ ماه) از طرف APO

 

– تربیت ارزیاب مدل EFQM ( سازمان جایزه ملی تعالی سازمانی و شرکت Alliance آمریکا)

 

– کارگاه آموزشی بازآموزی ارزیابان ( موسسه مطالعات و بهره وری)

 

– کارگاه آموزشی تکمیلی سرارزیابان مدل EFQM ویرایش ۲۰۱۰

 

– مدرس ارشد مدل  EFQM:2013 و ارزیاب ارشد مدل براساس منطق  RADAR

 

– مدرس ارشد مدل  تعالی منابع انسانی و ارزیاب مدل براساس منطق  RADAR

 

۸- تالیفات آموزشی:

 

۱-۸- کتب تالیفی:

 

-تعالی سازمانی  EFQM:2010

 

–  اصول و فنون مذاکره

 

– تکنیکهای فروش موفق

 

–  مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

 

-اصول مدیریت فروشگاه

 

– مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک

 

-کایزن (بهبود مستمر)

 

– آراستگی محیط کار (۵S)

 

– تولید به هنگام (JIT)

 

– تولید و خدمات ناب

درباره نویسنده