دکتر سینا شریعتی

دکتر سینا شریعتی

سوابق اجرایی:

  • مشاوره و بازاریابی فروش شرکت صنایع راه سازی ایران (تولید کننده کارخانجات آسفالت)
  • مشاوره و بازاریابی فروش شرکت فناوران یدک خودرو (لوازم یدکی- تولید کننده)
  • مشاوره و بازاریابی فروش شرکت برنج گیلانه (صنایع غذایی- برنج)
  • مشاوره و بازاریابی فروش شرکت پیرکس فن (شیشه های آزمایشگاهی)
  • مشاوره و بازاریابی فروش هولدینگ اسپیتامن (وارد کننده گاو صندوق ایگل)
  • مشاوره و بازاریابی فروش شرکت امیرنیا (تولید کننده لوازم یدکی)
  • مشاوره رفتار مصرف کننده Green wash (وارد کننده و تولید کننده محصولات شوینده ارگانیک)
  • مشاوره رفتار مصرف کننده شرکت دکوراسیون داخلی لاوین (وارد کننده محصولات محیط منزل و لوازم خواب
  • مشاوره رفتار مصرف کننده شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)
  • مشاوره بازاریابی سیستماتیک پژوهشگاه نفت
  • مشاور بازاریابی و فروش واحدهای استانی شرکت سولیکو (استان های البرز و قزوین)
  • مشاور بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل
  • مشاوره بازاریابی و فروش گروه کارخانجات مرجان
  • مشاوره بازاریابی و فروش شرکت آویژه سیستم
  • مدیر پروژه طراحی برنامه سیستماتیک بازاریابی و فروش FG360
  • راه اندازی واحد بازاریابی و واحد فروش در شرکت توسعه ساختمان و تدبیر تیوا (زیر مجموعه مپسا)
  • پیاده سازی مدل بازاریابی و فروش سیستماتیک در  شرکت کلابر ایتالیا در ایران
  • تألیف کتاب بازاریابی و برندسازی صنایع غذایی (در دست چاپ)
  • دبیر شورای سیاستگذاری بازاریابی در صنایع غذایی
  • بازبینی مدیریت فرآیندها در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بازرگانی
  • اجرای مهندسی فروش در واحد بازرگانی شرکت تعاونی فن آوران حکیم خلیج فارس (بعنوان نایب رئیس هیئت مدیره)
    مشاور ۳۰ شرکت پیشرو در ایران
    سوابق پژوهشی:
  • مدیر تیم تحقیقات بازار سهم بازار و حجم بازار نوشیدنی ها در ایران (کارفرما: پارس آوا ایرانیان بعنوان مجری نمایشگاه بین المللی)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار کشت مارچوبه در ایران (کارفرما: کشت و صنعت سبزدشت)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار در زمینه تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی در ایران (کارفرما: کارخانه ماشین کالا)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار سهم و حجم بازار شکلات ایران (کارفرما: اتحادیه شیرینی و شکلات ایران)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار روغن موتور (کارفرما: شرکت به توتال)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار موتورسیکلت (کارفرما: شرکت مینا دوچرخ)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار لوازم یدکی خودروهای سنگین بنز (کارفرما: واحد خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار سولفیران در کشورهای صادرکننده نفت (کارفرما: پژوهشگاه صنعت نفت ایران)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار سیستم تسویه پساب بهداشتی  (کارفرما: پژوهشگاه صنعت نفت ایران)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار فن آوری زئولیت A4  پودری و شکل داده (کارفرما: پژوهشگاه صنعت نفت ایران)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار در مورد سهم بازار شرکت های تولید کننده کیک در ایران (کارفرما: شرکت کیک نیلو)
  • مدیر تیم انجام تحقیقات بازار سهم بازار و حجم شرکت های بسته بندی و توزیع مرغ (کارفرما: شرکت سولیکو)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار تولید فیلتر در کشور (کارفرما: کارخانه شهاب فیلتر)
  • مدیر تیم تحقیقات بازار لوازم یدکی خودرو (کارفرما: شرکت فرسام التجارت)
  • مدیر تیم تحقیقات  مواد غذایی کامچین
  • مدیر وناظر بیش از ۶۰پروژه تحقیقاتی

سوابق آموزشی:

  • مدرس دوره مدیریت بازار در کانون جهانگردی و اتوموبیل رانی
  • مدرس مدیریت برند در سمینار آموزشی دانشگاه امیرکبیر
  • مدرس برنامه ریزی سیستماتیک بازاریابی و فروش در سمینار آموزشی دانشگاه شهید بهشتی
  • مدرس کارگاه های آموزشی درون سازمانی ۳۰ بنگاه اقتصادی از قبیل واحد بازاریابی و فروش ایران خودرو دیزل، شرکت گواه، شرکت به توتال و .. .
  • مدرس کارگاه های آموزشی مدیریت بازاریابی در کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران
  • مدرس دوره های مدیریت بازاریابی در پارک باریابی ایران
    مدرس دوره های مدیریت اجرایی در دانشگاه تهران

درباره نویسنده