حمید رضا عظیمی

حمید رضا عظیمی

مدارک و تحصیلات:

کارشناسی مهندسی صنایع – تولید صنعتی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی –  بازاریابی  دانشگاه شهید بهشتی

دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی – دانشگاه علامه طباطبایی

دارای مدرک اصول مقدماتی بازار سرمایه بورس اوراق بهادار از سازمان بورس اوراق بهادار (اداره امور گواهینامه های حرفه‌ای)

مدرک مبانی تشریح الزامات، ساخت و مستند سازی سیستم مدیریت کیفی مبتنی بر استانداردهای ISO 9000 : 2000  از شرکت Rw Tuv آلمان.

گواهی دوره آموزشی تحلیل مالی پروژه های مبتنی بر استاندارد UNIDO با استفاده از نرم افزار COMFAR III در دانشگاه شهید بهشتی.

گواهی دوره آموزشی تهیه طرح تجاری و ارزیابی پروژه ها در دانشگاه شهید بهشتی.

سوابق پژوهشی:

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد با عنوان «بررسی ارتباط بین رضایت مشتری، کیفیت خدمات، ارزش درک شده و مقاصد رفتاری(مطالعه موردی در کلینیک‌های پوست،مو و زیبایی شهر تهران)» در دانشگاه شهید بهشتی و با نمره ۱۹/۲۵ .

پروژه پایانی دوره کارشناسی با عنوان « مطالعات فنی و اقتصادی تاسیس کارخانه تولید چیپس میوه» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با نمره ۲۰ .


Azimi, H.
, Latifi, M., “Establishing a Marketing Plan for NOWDAR Company Applying a Taxonomy Method”, Presented and published at IEEE International Conference on Management Science and Information Engineering (ICMSIE 2010), Zhongzhou, China, 17-19 Dec 2010. (http://www.scientific.net/AMR.601.426)

Azimi, H., Latifi, M., & Forougozar, H., “Recognizing the Influencing Factors on Technology Applying Topsis Technique: A Case -Control Study of an E-commerce Company”,Presented and published at IEEE 2nd International Conference on e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning (IC4E 2011), Mumbai, India, 7-9 January 2011.

Azimi, H., Ghalambor, M., Latifi, M., Lotfi, E., “Apprising and Developing Strategies in Cultural and Instructional Challenges of Iranian Investment Banks”, Presented and published at IEEE International Conference on Business, Economics, Finance, and Management (ICBEFM 2012), Kuala Lumpur, Malaysia February 2012.

Azimi, H., Ghalambor, M., Latifi, M, “Forsighting Iran’s Automotive Industry Development Applying a Scenario Planning Approach”, Published at Canadian Journal of Social Science (CSCANADA), February 2012. (http://cscanada.net/index.php/css/article/download/j.css.1923669720120801.2090/2366)

Azimi, H., Latifi, M., “Exploring and Evaluating the Effects of Strategic Positioning on Firms Performance with Regard to Physical and Perceptual Positioning”, Published at journal International Business and Management (CSCANADA), May 2012.(http://www.cscanada.net/index.php/ibm/article/download/j.ibm.1923842820120402.1105/pdf)

Azimi, H., Ghalambor, M., Latifi, M., “Indexing, Evaluating, and Ranking the Challenges Facing the Establishment of Investment Banking (of Funding Organizations) in Iran”,Published at Journal of Money, Investment and Banking (EuroJournals), May 2012. (http://www.journalofmoneyinvestmentandbanking.com/issues/JMIB_24.html)(دانلود مقاله)

قره چه، منیژه.، عظیمی، سیدحمیدرضا و مقدسی، محمد (۱۳۹۱). «بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی» چشم انداز مدیریت بازرگانی. (مقاله در سایت دانشگاه شهید بهشتی)

جزنی، نسرین، عظیمی، سیدحمیدرضا (۱۳۹۱). «بررسی ارتباط بین کیفیت، ارزش ادراک شده، رضایت مشتریان و مقاصد رفتاری در کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی شهر تهران». چشم انداز مدیریت بازرگانی.

عظیمی، سید حمیدرضا و اسدی، محمد، (۱۳۹۱). «مدل دانشیِ پشتیبانی تصمیم در پروژه­های ساختمانی با رویکرد پیاده­ سازی در صنعت بتن و تامین­ کنندگان مرتبط». کنفرانس ملی بتن.

فعالیتهای رسانه ای:

کارشناس برنامه «اقتصاد خانواده» در رادیو اقتصاد

کارشناس برنامه «تلاش اقتصادی» در رادیو اقتصاد

کارشناس برنامه «نود و هشتی ها» در رادیو اقتصاد

کارشناس برنامه «تدبیر» در رادیو اقتصاد

کارشناس و مهمان تلفنی در برنامه های مختلف رادیو گفتگو و …

انتشار یادداشت در روزنامه دنیای اقتصاد با عنوان «تاثیر جام ملتهای اروپا بر اقتصاد کشورهای میزبان» مورخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ (لینک به مقاله در روزنامه دنیای اقتصاد)

انتشار مقاله در روزنامه دنیای اقتصاد با عنوان «مدیریت کارکنان زبده» مورخ ۲۷ دی ۱۳۹۱ (لینک به مقاله در روزنامه دنیای اقتصاد)

و همچنین نویسنده در مجلات و نشریات دیگر …

نرم افزارهای تخصصی:

کاربر حرفه‌ای نرم افزارهای عمومی Microsoft Office شامل Word، Excel، Access، Visio، Powerpoint

کاربر حرفه‌ای نرم افزار Comfar III برای تحلیل مالی پروژه‌ها.

کاربر حرفه‌ای نرم افزار Mic Mac برای برنامه ریزی سناریو.

کاربر حرفه ای نرم افزار Expert Choice در زمینه پشتیبانی تصمیم.

توانایی های تخصصی:

دارای مهارت کامل در زمینه تهیه انواع طرح های مطالعه فنی و اقتصادی، طرح های امکان سنجی (توجیهی) .

دارای مهارت کامل در زمینه های فروش، بازاریابی و تبلیغات .

دارای مهارت کامل در زمینه تجارت الکترونیک، پیاده سازی و مشاوره. (بازاریابی اینترنتی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویروسی و …)

متخصص در بازاریابی موتورهای جستجو و بهینه سازی در موتورهای جستجو SEO

دارای مهارت در زمینه بهره برداری تجاری از محیط وب و تولید وب سایت های سودآور .

تجربیات کاری:

برنامه‌های بازاریابی و بازاریابی اینترنتی :

–          تهیه برنامه بازاریابی و فروش شرکت رای‌مهر. (در حوزه تماسهای بین الملل VoIP)

–          مشاور شرکت ایلیا فناور پاسارگاد در توسعه وب‌سایت www.citydeal.ir (وب‌سایت خرید گروهی).

–          پیاده‌سازی بازاریابی ویروسی تحت وب (Viral Marketing) برای شرکت ایلیا فناور پاسارگاد وب سایت www.citydeal.ir .

–          پیاده سازی بازاریابی ویروسی تحت وب (Viral Marketing) برای شرکت کلینیکالا و محصولات M2beaute در ایران .

–          بهینه سازی وب سایت www.m2beaute.ir برای کلمات کلیدی منتخب در موتورهای جستجو.

–          تدوین برنامه بازاریابی برای نمایندگی ۵۱۰۵۸۰ بیمه پارسیان.

–          مشاور شرکت تلاشگران اندیشه کاراد در تدوین برنامه بازاریابی

–          مشاور شرکت لیزینگ امید در تدوین برنامه استراتژیک

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات در سایت پارسه گرد www.parsegard.com . افزایش ترافیک وبسایت و تولید اپلیکیشن اندروید.

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات در گروه بین المللی راهبران.

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات در شرکت هفت‌سین (هایپرمارکت فینال www.final.ir).

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در شرکت آتی سازان افق پارس.

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در شرکت ایدکو (www.irkaspersky.com)

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در شرکت رنگین تجارت درین (www.rtdgroup.com)

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در شرکت آتی سازان افق پارس (www.atisazanlift.com)

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در فروشگاه قطعات آسانسور  لیفت پارت (www.liftpart.ir)

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در سایت www.gsm.ir

–          مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در شرکت کاریان وبسایت www.ashpazbashy.com

–          مشاور بازاریابی محتوایی در مدرسه کسب و کار ماهان www.mahanbs.com

–          مشاور بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین در خدمات مسافرتی و گردشگری الی گشت www.eligasht.com

–          مشاور بازاریابی اینترنتی در ماهنامه دیده بان فناوری اطلاعات www.dfe.ir

سمینارها و کنفرانسهای بازاریابی :

سخنران و مدرس در همایش کارآفرینی و تجارت الکترونیک دانشگاه شریف

سخنران و مدرس در اولین سمینار شیوه های نوین بازاریابی در کرج (اتاق تعاون البرز)

سخنران و مدرس در دومین سمینار بازاریابی و فروش حرفه ای کرج (اتاق تعاون البرز)

عضو کمیته علمی دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

سخنران اولین سمپوزیوم کاغذ و مقوا و صنایع وابسته (دانشگاه امیرکبیر)

سوابق تدریس :

مدرس دوره های بازاریابی در شرکت همراه اول

مدرس دوره های کسب و کار  و MBA در موسسه آموزش عالی مشاوران

مدرس دوره MBA در دانشکده کارآفرینی و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

مدرس دوره های آموزشی تخصصی در موسسه آموزشی پژوهشی آریانا

مدرس دوره های کسب و کار در موسسه آموزش عالی هرمزان

مدرس دوره های کسب و کار در مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف

مدرس دوره های MBA در مرکز ۱۰ دانشگاه علمی کاربردی

مدرس در دانشگاه علوم اقتصادی

مدرس دوره MBA در مدرسه کسب و کار نیکا

درباره نویسنده